Pēcdzemdību vingrošana Jelgavā

Pēc pieraksta. 60 min

Lieliski noderēs sievietēm pēc dzemdībām, lai atgūtu spēkus, sākotnējo tvirtumu un slaidumu. Pēcdzemdību vingrošanas laikā sieviete iemācās, kā pareizi celt smagumus no grīdas, kā pareizi paņemt bērniņu rokās un ielikt gultiņā, saudzējot muguru.

Pēc dzemdībām ir svarīgi vispirms atgūt spēkus un labu muskuļu tonusu un tikai tad pievērsties tālākai ķermeņa stiepšanai, uzmanīgi radinot pie jaunajām kustībām tādas viegli ievainojamas ķermeņa vietās kā krusti un vēders. 

Regulāra vingrošana atjauno enerģiju un mazina nogurumu pat tad, ja vienā reizē spēj tikt galā ar dažiem vingrojumiem. Tā palīdzēs nostiprināt iegurņa pamatnes muskuļus, vēdera muskuļus, gurnu un kāju muskuļus. Vingrošanas sākumā tiek ievērots saudzīgs režīms, kas jāievēro vismaz pusgadu, kā arī atrasta individuāla pieeja katrai sievietei.